10.11.10

Br tadi bca inbox d fb.
Kmi chat msa gdh dlu..uhh.
Aku sedih,npa msti suma 2 tjd dgn kmi..
Pas 2 aku mkin sdih bla bca komen2 lma d fs..huhu
aku rndukn suma 2.
Aku tau kta nda blh blk lg mcm komen2 kta yg dlm fs 2.
Huu~
skrg byk bnda sda brbh.
Dia pn da mkin bz nda lg mcm dlu.
Aku rndukn dia yg dlu.
Uhh.
Cuaca hjn aku pn hjn.haha gd!
Sempat lg 2 ckp 'haha'. XD
npala gni,aku demam pas 2 hjn lg.
Ari ne lg pnt,krg tdr.
Rest td pn nda smpi sejam.bz sparuh mati.
Boleh2 slh rld lg maxis rm30 td.adui.mlgnya nsb aku ari ne..
Huhu~
n ari ne mencipta sejarah.
Hp aku lgsg tda inbox dlm 1 ari ne.hahaha!
Wuhuu! Nsb aku bz,klu nda msti trasa boring gak..hee

aku rndukn dia..
'sangat2 rindu'. XD
dia tdr da,pnt practical d hsptl.ksian dia..
Jd aku nda mau la gak ganggu dia tgh tdr..
Hee
2 jala.
Nyte! :)

No comments:

Post a Comment