4.9.10

Saturday morning :)

Ahhhh..aku tbgn awl ari ne.smpai aku tda mood da mau smbg tdr..
To her,jgn bt aku mcm ne ba..jgn lyn aku gni.
Smpai aku t'tdr2 tgu ko cl dr smlm.
Ko tau ka apa yg aku rsa..
Kdg2 aku rsa,aku ne mcm SS plak dgn ko.haha
btl ka 2?? Hee
aku nda brapa rjin mau mnaip mgunakn ayat yg lengkap skrg ne.sbb 2 gna gna short words ja. :)

7.47am.skrg dia dlm flight da.
Klu d iktkn flight 7.30am.
Mgkn d sbbkn cuaca hjn yg btkn flight 2 ada lwt ckit blepas..
Apa2 pn,aku doakn ko smga slmt smpai.
N smga sntiasa d lindungi thn.
Amin :)
sori sbb aku g2 td,aku cma rsa lain ja.
N aku hrp ko fhm prasaan aku..
Tp wlu sdih mcmna pn td tda gak smpai hjn2.hee
t'ingat ain ckp kmarin,org2 gay ja yg hjn2 2.hahaha!
Bla ingt blk msti aku tsnym.aduii!
Rsanya aku mau smbg tdr da skrg.
Tmbhn lg prt aku skt sbb tda sahur.hee

.the end.

No comments:

Post a Comment